Thursday, November 5, 2009

tamper mode

the storey goes lyke this...

kol 9.30...biasa lah kat tv3 ceita Tower 13...
cite bodo tu....
mam ja woti sambil tgk ceta tu...

habeh ja ceta tu,aku tuka ahh channel 8tv...
Tyra Banks tuuu....
Top Model maaaa....
tapi yang sleekny channel tak elom sangat..
but still can see wat...

aku dengan slambenye tgk ahh ceta tu sengsorang...
sedangkan ade lagi 3 makhluk kat sebelah aku...
tak nak tgk tv tu lah konon...
belagak amek gamba gna hp la....
ahhh...lantak korang lah...
aku layan ja ceta tu...
sambil mengegget wroti gardnea fav aku ngan pinat btr choc....

tetiba jerk ade sora katak neh berdunyik "kak no,k.no bleh ker tgk tv mcm tu"
aku trus menjawab tampa menoleh "boleh je"...layan ja ceta n wroti...
si katak tu mengeluh la....
aku perasan sora keluhan tu....p aku wat pekak ja...
ade la lebey kureng 5 o 10 menet...
sora si kawan katak tu berbunyik plak "kak no,kiterang nak tgk channel lain" sora chem cuak dowh...

then aku ngan marah ngan hangin nyer merampas bungkusan wrotiku ngan pinat bater ku n tros tuka channel tv3...(ch tu ja clear dier nyer gamba)sambil berkata dengan nada marahnya yang slamber"korang tgk ahh tv neh....tak heran"....n terus meluru masok lam kamarku yang serba indah lagi best...
pintu bilik ku hempas"badaboomm"
berbunyik la sora katak tu memekik dr luar"kak no ni kenape???asal hempas pintu....bla..bla...malehku nak denga"
aku jawab ape tah...tak hengat...
then tedenga sora si katak tu kate "umo da 24"
aku pun jawab ngan nada perli "apa kena mengena ngan 24?"(aku istgrfar n minoom air yassin yang kterang baca kat masjid tadi)
terus terdiyam katak tuh....
tau takoot....

n sekarang aku da lam bilik...pintu sengaja aku bia bukak pas aku pinjam bod ban ngan tuka ngan hard disk aku ngan membe aku kat umah belakang....
aku denga lagu...nyaring la gak...bley tahan laa....
aku nak teat,ade agey tak sora katak tu bunyik agy nak saond(sound)aku..
sure tak kan ade pnye....
kalo ade...
akan ku balas balek...
aku sekarang tak kan berdiam diri agy...
aku sedar yang aku d pulaukan d rumah ni...
lame dah...lame dah aku perasan...
saja ja aku wat bodo n nak test dierang....

dierang hengat aku akn sentiasa mengalah ker....
kepala hotak tengkorak ko...

huhh...

kay ahh...
malas da aku nak bermeluah kat cini...
wat baran ku naik ja....
baek aku men farmville...agey besh...

No comments:

Post a Comment